Pannon Egyetem Nagykanizsa

Körforgásos Gazdaság Egyetemi Központ

HU EN
×

Cross Marketing Across Borders

Cím:
Innovative Marketing, Management and Funding Strategies in Practice for Event Organisers

A pályázat fő célja
A projekt kiinduló problémája, gondolatköre: ne halat adj az éhezőnek, inkább tanítsd meg halászni! Számos rendezvény került finanszírozásra az utóbbi években uniós forrásból, melyek fenntarthatósága azonban a forrás megszűnésével veszélybe került. A határ menti helyi, térségi rendezvények és fesztiválok ezt követőn nem elég tőkeerősek ahhoz, hogy biztosítsák a megfelelő marketinget a rendezvény számára, így látogatottságuk is elsősorban a helyi lakosokra koncentrálódik. Általánosságban az is kijelenthető, hogy (néhány kivételt leszámítva) a fesztiválok szervezői nem végeznek határon átnyúló marketingtevékenységet.

A projekt célja, hogy olyan határon átnyúló marketingeszközöket és technikákat adjon a térségben tevékenykedő rendezvényszervezők kezébe, amelyek segítségével színesíthetik és élénkíthetik a fesztivált, s közelebb hozhatja egymáshoz a két ország előadóit és látogatóit egyaránt. Ahhoz, hogy a térségben a rendezvények terén is megmaradjon a kulturális sokszínűség, kreatív elmére, szervezési képességekre és regionális, határon átnyúló hálózatokra van szükség.

Partnerek:
Pannon Egyetem
Szlavónia és Baranya Regionális Fejlesztési Ügynökség

Projekt összeg:
185.966,80 EUR

A projekt weboldala:
festival-market.com